ajabaja att vakna 30 minuter innan bussen till stan går.

12.43 - vaknar
13.39 - lämnar filippa på mammas jobb
14.51 - färdig på BUP

15.13 - firar Lisas 17årsdag på Waynes med Julia
16.24 - sitter på bussen hem
18.52 - hänger på Västra Stå

21.21 - VINST!!!

Och vad hände sen? Jag gav upp. Och så hängde jag med Marris, testade våra utstyrslar för fredagen, fikade grönsaksmackor och deep talkade. Och nog var det tur att jag gav upp denna "ett foto i timmen" med tanke på att jag cyklade hem från Marikas place vid kvart i fem och drog igång sleepmode:on listan en timme senare.
Anonym skrev:

vad gjorde du på BUP


DATUM: 2011-11-02 KLOCKAN: 16:29:47
Lisette skrev:

Vad får du för behandling nu för tiden?


DATUM: 2011-11-02 KLOCKAN: 17:21:38
hilda skrev:

vad är det som har hänt eller händer?!



sv: tusen tack!!


hildas blogg: http://hildajansson.blogg.se/
DATUM: 2011-11-06 KLOCKAN: 00:36:24

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.