varför smsar jag och mika alltid när båda vi är inne på msn?

Jag hittade ett par snyggingar idag inne på nyöppnade Skohuset. De som halva världen hade i vintras är jag nu sugen på att köpa (var det i vintras också i för sig...)
400 kronor, men mina snälla föräldrar var så snälla så de skulle bjuda mig på halva. Är det värt?
Tänk er till fina små spetssockar och shorts alternativt klänning i sommar/vår? Eller är de helt enkelt för vintriga? Behöver en massa hjälp!
ISABEL skrev:

hahah först trodde jag att du hade köpt ett par ridskor:$


ISABELs blogg: http://isabellundmarks.blogg.se/
DATUM: 2011-05-04 KLOCKAN: 19:35:34
celina skrev:

kööööp skorna! huuuur snygga som hellst!♥


celinas blogg: http://antasben.blogg.se/
DATUM: 2011-05-05 KLOCKAN: 21:47:13

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.