varför inbillar man sig alltid att man inte ska höra smssignalen när man väntar på ett sms? trycker, låser upp, kollar en extra gång. och ändå skär smssignalen i öronen när det väl kommer.

Jag och Marika hade det väldans trevligt igårkväll, vi drog iväg med Marikas moppe och köpte oss en piknick för 100 kronor, de 500 gram vindruvorna, 1 L MER och 400 gram chocklad var slut samtidigt som vi avrundade kvällen. Även lite chips låg fint i våra magar och skvalpade.

Dock hann det bli väldigt kallt på Kanotudden när solen gick ned fastän vi hade varsin filt, så vi moppade hem till mig vid 10-halv11 igen och låg under täcket och mös.

Fina, fina Marran♥


                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.