vad jag dock inte förstår är följande: ska jag ringa dit och säga att jag vill ha jobbet? eller är det bara om jag inte vill ha det?

Jag har alltså fått mitt "nästan-dröm-sommarjobb" på ett boende ungefär 3 kilometer hemifrån på ett demensboende! Lyckan är total! Självklart hade jag hellre varit på sjukhuset, men det är inte så fet chans att man får där, så istället får jag hänga med 14 stycken dementa, vilket känns toppenkul!
Mina tre små vägval inom vården handlar just nu om ätstörningsvård/barnkliniken/demensboende, så under de sista tre veckorna av sommarene får jag testa på om det är något för mig! Dessutom kommer jag att vara rik när alla mina små vänner redan har slut pengar höhö...
Cyt skrev:

Vad kul :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-05-25 KLOCKAN: 16:46:29
Caroline skrev:

Grattis! =)


DATUM: 2011-05-25 KLOCKAN: 23:20:52

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.