moa eriksson har inte längre ett förhållande med bup, umeå

Hängde på BUP i 10 timmar idag. Hängde på BUP i Umeå för sista gången idag. Det känns bra. Men läskigt. Om 2 veckor kommer mina behandlare, då är det över. Men nog ska jag fixa det nog, även om jag inte är frisk. Läskigt som fan faktiskt.
Men som världens underbaraste behandlare sa: påminn dig själv varje morgon att du är okej!

Hade även sista träffen med LIV tjejerna, gråter inombords, kommer sakna er massor tjejer♥♥♥
Anonym skrev:

Du kommer klara det här moa, du är så stark!<3


Anonyms blogg: http://lisaaamelander.blogg.se/
DATUM: 2011-05-09 KLOCKAN: 21:05:51
Lisette skrev:

Det är klart du fixar det! Men jag trodde man var "tvungen" att gå där tills man är friskförklarad?


DATUM: 2011-05-09 KLOCKAN: 21:07:02
aww skrev:

du är stark ! <3


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2011-05-09 KLOCKAN: 21:57:21
Caroline skrev:

Du är grym!


DATUM: 2011-05-09 KLOCKAN: 22:01:25
Cyt skrev:

Du är så stark :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.Wordpress.com
DATUM: 2011-05-10 KLOCKAN: 07:18:01

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.