"moa kommer nog utföra stordåd ändå;)" haha tackar, tackar!

Maj månad. Den bästa månaden. Den värsta månaden. Allting blommar och man kan börja plocka fram shorts och linnen. Men på kvällarna är man bänkad framför skolböckerna. När man egentligen ska cykla omkring i solbrillor och frysa i alldeles för lite kläder.

Igår fick vi tillbaka Engelska Nationella. VG. Very Good. Jag blir så jävla besviken för att en bokstav saknas, att jag aldrig ska få högsta betyg.
Och jag vet att mina krav är för höga (det tar emot att erkänna det), men det känns så jävla surt att ha legat på VG hela högstadiet och att i gymnasiet ha "kvaliteer för MVG" men strula bort det... För efter Engelska A-kursen blir det ingen mer engelska för mig, inte på ett tag i alla fall. Surt, sa räven.

...jag försöker intala mig själv att jag duger på samma sätt som alla andra...
olivia skrev:

Jag tycker att Vg i engelska är hur bra som helst!

Om jag får det kommer jag bli riktigt nöjd, och det tycker jag att du också ska va!


olivias blogg: http://ooliviia.blogg.se/
DATUM: 2011-05-18 KLOCKAN: 18:16:01
Cyt skrev:

Vg är ju jättebra!


Cyts blogg: http://Lennhammer.Wordpress.com
DATUM: 2011-05-20 KLOCKAN: 21:27:06

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.