under tiden jag och marika sprang omkring i bikini satt mamma i långbyxor och fleecetröja. olika termostater? oja.


Såhär såg min kära syster ut igår, hur snygg är hon inte? Jag och FannyB har feta planera på att para ihop denna snygging^ med en annan söt 96a. Blir nästan kär.
Och nog var hon fin igår, håller ni inte med? Hennes kofta är från Cubus, linnet är ett gammalt Snobbenlinne som hon vände ut in (hahahahhaa), ett par shorts som Filippa har haft och mina nylonisar. Cool tjej.
angelica skrev:

snygg som sate!:D


angelicas blogg: http://gicki.blogg.se/
DATUM: 2011-05-07 KLOCKAN: 22:14:10
fanny skrev:

tur att du tog den finaste bilden, öppen gylf och allt♥♥♥


DATUM: 2011-05-08 KLOCKAN: 17:49:12

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.