tydligen har nya zeeland överlevt undergången, kanske kan det vara så att europa också kommer att få fortsätta leva life as we know it?

Här hemma har vi supriseparty för min kära mor och jag håller på att somna efter min gräsklippartur runt halva gården (i slutet vägrade gräsklipparen starta och jag var tvungen att köra upp och ner för våran backen, skoj). Eftersom jorden sägs ska gå under i kväll tvättade jag håret och rakade benen för att vara lite extra snygg i graven. Min sista kväll ska jag spendera med Marika, vi söker aktivt efter sällskap! Vad ska du göra ikväll?
Cyt skrev:

Jag ska vara hemma :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-05-21 KLOCKAN: 18:57:17

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.