till matilda/min syster/mamma: vill du klippa mig på söndag? typ 5 centimeter+luggen?



ÖNSKEINLÄGG: HUR JAG SKÖTER MITT HÅR

Jag brukar försöka tvätta det endast när det är smutsigt/svettigt vilket brukar betyda tre gånger i veckan, oftast använder jag världens bästa schampo och balsam från Aussie, men när jag är lat använder jag resten av familjens vanliga, typ Tresemmé. Lite då och då, när jag har tid gör jag en inpackning (knappt en gång i månaden).
Vanligtvis plattar jag håret varannan dag och försöker verkligen att komma ihåg värmesprayen, men det lyckas sällan. Tuperar sönder mitt underhår i tre olika lager, lite Dust It på det så har du en tjorv du inte kan reda ut i första taget! Om mitt hår väljer att inte samarbeta brukar lite mousse och/eller hårspray få rymmas i hårbotten också.
En annan sak jag försöker vara noga med är att inte använda hårsnoddar med metallgrejer på, det sliter onödigt på håret! Och så var det det där med saxen... klipper mig aldrig! Har knappt några klyvna toppar och mitt hår växer som ogräs, brukar försöka toppa och fixa typ... 2-3 gånger per år haha. Alldeles för sällan!
Cyt skrev:

Härligt att slippa klippa sig!


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-05-12 KLOCKAN: 19:38:57
Mamma skrev:

Hur vågar du fråga någon annan! Hmf...

JAG är ju din frisör sedan 16 år tillbaka!!


DATUM: 2011-05-12 KLOCKAN: 21:57:58
Anonym skrev:

var köper du hårsnoddar utan metallgrejer?(a)


DATUM: 2011-05-15 KLOCKAN: 15:45:24

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.