pms-fc vs. myckle/medle 19.00 på a-torps gräsplan, be there! (skoj att jag publicerar inlägget då)

Idag tänkte jag roa er med två små fina bilder på mina hatade fötter. (Okej, det kändes lagomt normalt hehe) Jag trampar helt galet snett, så varenda en av mina skor förstörs i innerdelen, jag har alltså redan förstört mina tygskor som jag köpte för typ två månader sen för att mina fötter är formade galet.
I höstas köpte vi ett par specialutformade sulor att använda för att rätta till det typ, men det skulle inte funka i tygskor och klackar sa de... Skoj liv eftersom det är det enda jag använder.

Insåg just att mina vader ser ut som två små snea bananer haha, skoj.
Caroline skrev:

Jag har samma problem, men använder ett par mjukare specialhårdsulor från gå och löp kliniken som funkar i alla skor eftersom de är lite mer formbara =)


DATUM: 2011-05-18 KLOCKAN: 15:12:19

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.