pappa påstår sig vara kändis nu. han var tydligen med i norran eftersom han levererade uvfiltret som ska rena skellefteå från parasiten. go pappa, hollywood nästa?

På Facebook står det att det är bikiniväder och att idag är dagen som alla kommer förvandlas till pepparkakor! Det är det inte. Inte på min altan i alla fall. Dum som jag är gjorde jag frukost och gick ut och satt mig i shorts och linne utan att kolla temperturen, det var kallt!
Men ganska somrigt såg det ut. Jag tror jag ska lägga mig på garagetaket en sväng och testa. Kanske till och med ta med mig matteboken och utnyttja tiden? Bra idé Moa, nu gjorde du dig själv osugen på att gå ut och steka. Smart...
Cyt skrev:

Haha :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-05-08 KLOCKAN: 21:41:22

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.