och fy vad störande när jag letar efter filippas halsband, som alltid syns i tid och otid, men jag hittar det inte. första gången jag vill låna hennes fula halsband.


Sovmorgon till 12.20 var inte helt fel, en försmak av sommarlovet. Jag blir nästan rädd över hur maten kommer funka i sommar, med tanke på att jag glömmer bort/inte hinner äta alla mål. Inte bra och jag vet att jag måste tänka mig för bättre och att jag inte kan hoppa över mål bara sådär, utan att jag är mer skör än andra när det gäller sånt. Men det ska nog gå bra. Om jag bestämmer mig.

Jacka - H&M
Linne - Bikbok
Shorts - Pappas gamla/egenpysslade
Cyt skrev:

Supersnygga shorts!


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-05-31 KLOCKAN: 20:36:59

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.