ni vet "gummitrådarna" som sticker ut från spetstrosor efter att man har tvättat dem ett par gånger? det ser ut som pubis... halv snyggt...


Hur kan man annat än älska dessa snyggingar? Har ju redan en röd/orange som jag använde på valborgs och som jag har bestämt mig för att bo i. Jag hoppas att den blir snygg att använda varma sommardagar till höga shorts (mamma och pappa: tänk så fint tillsammans med en navelpiercing!!!) och jag är redan taggad på att köpa en till. Eller två, tre, fyra, kanske allihopa? Turkos, gul, lila, svart, en mer orange, mörkblå och rosa. Vill ha allihopa! 60x7=420 spänn. Kanske inte jättevärt, eller? Måste ha minst två till i alla fall!
Emelie skrev:

Hatar det där med spetstrosorna..

Jag har dock börjat tvätta dem för hand, det sliter inte lika mycket :) Ett tips bara!


Emelies blogg: http://umbrellastormm.blogg.se/
DATUM: 2011-05-15 KLOCKAN: 18:07:11
typ celina skrev:

jag vill också haaaaaaaaaaaaaaa!


typ celinas blogg: http://antasben.blogg.se/
DATUM: 2011-05-15 KLOCKAN: 19:00:30
Cyt skrev:

Supersnygga!


Cyts blogg: http://Lennhammer.Wordpress.com
DATUM: 2011-05-16 KLOCKAN: 20:25:09

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.