mormor tycker att jag har roliga rubriker, bara därför kommer jag inte på något skoj just nu. därför tänkte jag hälsa till mormor. hej, hej mormor!

Jag är gaaaaaaaaalet nervös! Alltså galet nervös. Hela jag pirrar och fjärilarna i magen tog några Super Mario svampar och fördubblades till storleken. Direkt efter skolan ska jag och träffa en kvinna som är chef för ett handikappboende i Skelleftehamn och se om de kanske skulle vilja ha mig där. Därav min väldigt stilrena och properta klädsel. Känner mig duktig som har hela skor hehe. Önska mig lycka till!
Cyt skrev:

Lycka till!


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-05-27 KLOCKAN: 20:07:34
Caroline skrev:

Lycka till! (vet att det kommer för sent, men bättre sent än aldrig heter det)Hur gick det?


DATUM: 2011-05-27 KLOCKAN: 20:29:13

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.