moa, tror du inte att detta kommer bli din mamma och min pappas nya favoritbild på oss då? 5 min senare: roland larsson gillar detta. 15 min senare: vilken fiiiiiin bild på er/malin eriksson


Jag och världens bästa människa testar återigen på sambolivet, ingen av oss hade planer för ikväll, så vi planerade ihop att fara och köpa glass och dra på Konsum och köpa något mer att äta, resten av planerna är dock okända! Har även turen att sova hos Marran ikväll, och imorgon drar vi till Kåge och ser Sverige vinna VM-guld!

Jag tänkte egentligen dra ett till önskeinlägg ikväll, men glömde/hann inte fota, så ni får stå ut med halvtapiga inlägg på två små snyggingar! Vad ska du göra ikväll?
Cyt skrev:

Jag var på landet ;)


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-05-16 KLOCKAN: 09:14:39

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.