men josef, sitt uppe och vänta på mig till två då, och oroa dig över att jag blir våldtagen i en gränd! eee, varför? för att sånt gör mammor på sena fredagskvällar!


Ikväll hänger jag med de två finisarna Mika och Matilda, håller er undan från gator och torg, för här kommer vi!!! (okej, tapigast ever!)

linnea skrev:

läste runt lite i din b,lgg! du är stark, du klarar dig ur detta flör vem vill leva med detta? jag har anorexi och vill ha mitt vanliga liv tillbaka nuuuu!



användarnamn Linneasol

lösen Mittliv


linneas blogg: http://linneasol.blogg.se/
DATUM: 2011-05-28 KLOCKAN: 08:06:39

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.