marika är assnygg i lockar, lisa har asfint hår och jag... jag går omkring i något som skulle kunna liknas vid en pyjamas...


Efter ett par MJ låtar, ett par liter svett och några klädombyten är vi nu redo för smink och hår! Vi ska dra in till stan snart, jag ska träffa finaste Emma en tvärt och sen ska vi möta upp, för mig, okänt folk! Skoj, skoj!
Vi hörs imorgon, ha det kalas!
Cyt skrev:

Hoppas att du hade det kul!


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-05-16 KLOCKAN: 09:15:29

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.