man får så söta kinder i moppehjälmar, små bullkinder, detta blir ännu snyggare när man ler som en tok...


Efter en snabbis till Konsum igårkväll fick jag och Marika världens snilleblixt, som enkelt kan stavas 5 små moppepojkar. 1½ timme ute, sjungandes på moppen var galet skoj, speciellt efter att Eric Saade ändå gjorde bra ifrån sig i Eurovision, en massa snack och fnitter, 2 glassar på en moppe och en påse chips, dipp och en gurka+att vi hade klarat ungefär 100 Bubbel Blast banor på min mobbe. Lyckan var total. Jag gillar Moa och Marika-helger!

Cyt skrev:

Hehe man ser så söt ut med upptryckta kinder! Folk skrattar jämt åt mig ;D


Cyts blogg: http://Lennhammer.Wordpress.com
DATUM: 2011-05-16 KLOCKAN: 18:19:44

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.