julia gjorde en underbart kul tabbe: hon klippte bort den lilla "svansen" som killar har när de är kortklippta på sin mulle. det var skoj.

Förutsättningarna för en toppenkväll och natt var perfekta. Helt ensamma i Matildas stuga mitt ute i bushen, tacos, massa chips, glass och dricka. Sex underbara flickor. Tjocksockar. Dresscode: mjukisar. Kubb, fotboll och brännboll. Och visst hade vi kul. Grejen var väl bara den att Julia fick en lårkaka på rumpan, Mika kunde knappt andas och fick urinvägsinfektion och Emelie har troligtvis magsjuka. Och så snöade det i natt hehe.
Men om man bortser från det hade vi jättekul, jag låg och njöt i soffan av sällskapet. Sen somnade jag...
Cyt skrev:

Vad härligt :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-05-07 KLOCKAN: 16:47:41

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.