jooooooo, karin är här idag! ee, menar du inte erik? ja, men det var ju det jag sa?

Jag insåg precis att jag enbart har bloggat en gång idag. Illa. Dock så har jag:

.. hängt med Matilda på stan
.. ätit upp en godispåse värd 13.85kr
.. missat bussen till hamn
.. "tvingat" Marika att hämta mig
.. hade minitjej middag med Marika och hennes mamma
.. hateat på mitt hår

söt. inte undra på att jag sitter hemma en lördagkväll.
Cyt skrev:

Nu blev jag godissuuugen!


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-05-28 KLOCKAN: 21:50:04

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.