jag har inte klurig fundering eller roligt citat just för tillfället, tyvärr...

ÖNSKEINLÄGG: MINA SKÖNHETSTIPS

1.
SOV! De påstår ju att man blir snyggare när man sover ordentligt, men framförallt: man mår bättre. Mår man bra ser man snyggare ut! Ungefär 9 timmar/natt ska väl vara lagom.

2. ÄT! Och ät allt. Man äter för själen. Då mår man bra. Och mår man bra ser man snyggare ut!

3. Borsta gaddarna och tacka inte nej till tandställning, ett fint leende gör allt!

4. Vi små VOC1a:are är lyckligt lottade och har en hudkräm ståendes i klassrummet som används flitigt, så det är väldigt ovanligt med torra händer. Packa ner en handkräm i väskan och smörj in ofta!

5. Måla ögonbrynen även om du har ett par grova, vildvuxna. Jag har typ världens mörkaste ögonbryn, men jag brukar fylla i lite grann för att rama in ögonen.

6. Och lite highliter i ögonvrån får mig att inbilla mig att jag ser fräschare och piggare ut!

7. Klä dig i kläder du trivs i, även om mjukisbrallor kanske inte är high fashion men du trivs i det: sätt på dig det! Du blir tusen gånger snyggare i något du är bekväm i!


Okej, helt ärligt är det lite pinsamt att skriva detta, så jag tänkte dra Fanny och Matildas skönhetstips:

- Far och bada ditt finniga ansikte på badhuset i Skelleftehamn, det ska tydligen döda de små liven!

- Tvätta inte håret på typ hur länge som helst, det ska tydligen bli jättefint och fräscht av en fet liten hårkur!
Cyt skrev:

Hehe bra tips ändå ju! :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.Wordpress.com
DATUM: 2011-05-18 KLOCKAN: 20:57:07

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.