jag gillar ihopplocket av bilder, två från marrans kamera, en från mammas facebook och en från min webbcam.

Det är typ 550 grader ute och när man spelar fotboll blir det 650 grader. Alltså har jag tillbringat min dag med att löka i shorts och bh. Dessutom har jag världens äckligaste fötter efter ett antal timmar både hemma och hos Marika med fotboll/kubb/andra lekar. Skoj, skoj! Just nu lever jag i en drömvärld om att det är sommarlov, främst för att vi satt ute på gräset och åt middag, gotteligottgott!
Ikväll drar jag nog till Guldvallen och ser lite p15 fotboll, sen när blev jag en sån fotbollstönt?
Cyt skrev:

Vad härligt :)


Cyts blogg: http://Http://lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-05-22 KLOCKAN: 20:31:02

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.