jag älskade livet när både jag och syster frös som små maskar, när min cykelkedja hade hoppat, hennes cykel hade punka och jag skulle skjutsa henne genom hela skehamn.

Skolavslutning om cirka 20 dagar, har jag någon aning om vad jag ska ha på mig? Icket. Dock är det väl ingen stor grej när man bara går ut ettan, men det är en bra anledning att shoppa lite nytt!
Är kalassugen på en shortsdress, på de röda kalasbyxe shortsen från Gina alternativt ett par andra shorts i kul färg (rosa, gul, blå?) och ett tajt fodral matchat med världens snyggaste kavaj. Vill alltså ha allt. Bidrag? Någon?
Vad jag däremot har bestämt mig för är att skorna från Scorett ska sitta på mina fötter under hela skolavslutningsdagen/kvällen, jag ska troligtvis löpa in och testa om de sitter fint på mina små fossingar, för jäklar vad snygga de är!
Jag insåg precis att jag skulle kunna överleva att köpa alla de små plaggen ovan för studiebidraget och säga till mammsen och pappsen att jag behöver ett par nya skor eftersom jag har överlevt ett helt år av skola, smart idé!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.