igår var första gången på fyra veckor som jag hade på mig ett par fotbollsskor, och än ser mina skavsår fina ut!

annaorebeckas bild

Min och Marikas plan för gårdagen var att ta en moppetur till stan och hyra lite film och köpa lite godis, och så blev det. En regntur och storm senare (och lite ångest över att det var jordens undergång) såg vi Skellefteås snyggaste grabb och ett par överlevande zombies på skateboard, vilket var lite smårolig lördagsunderhållning tillsammans med lite godis. Precis när vi skulle sätta oss på moppen påväg hem igen ringde Celina och bad oss att komma till Myckle och spela lite fotboll, skojskoj!
Däckade hos Marika vid två och fick skjuts hem vid tre=vi överlevde jordens undergång..
Cyt skrev:

Jag överlevde också ;) hehe


Cyts blogg: http://Http://lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-05-22 KLOCKAN: 20:36:00

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.