hur kan man sakna något man aldrig har haft? något som aldrig har existerat utanför min pannlob? jag saknar dig♥

Ikväll har det inte varit något "party i min skalle" som Lisa hade uttryckt det, ikväll har jag bott med matteböckerna, ätit en massa glass med Marika och tagit en promme med Oscar och catchat up lite allt möjligt. Nu är jag tröttare än tröttast och mina fingrar är som små stela slickepinnar. Äsch, äsch, livet leker för tillfället (=nu och de senaste 3 minuterna sen)
Sov sött och godnatt!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.