det enda jag kunde tänka på igårkväll påväg hem från marika (genom ösregnet) var vilka trosor jag skulle köpa om jag hittade 50 kronor...

Äntligen köpte jag de efterlängtade underkläderna på H&M, har gått och fingrat på dem nästan varje dag enda sen Marika visade de fina trosorna (någon gång i början på förra veckan). 99 ynka kronor fick jag punga ut för bh:n och 49, 50 för trosorna. Som fått!
Aaaaaa, är kär, de är så galet snygga! Dessutom känner jag mig tusen gånger snyggare i ett par snygga trosor, oturligt nog är Marika den enda som får se dem (misstolka mig rätt nu!)...
Cyt skrev:

Vilka fina!


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-05-12 KLOCKAN: 13:24:51
ida skrev:

sv; haha det gillas!


idas blogg: http://idalundgren.blogg.se/
DATUM: 2011-05-12 KLOCKAN: 13:51:50
Marika skrev:

de är gaaaalet fina


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-05-12 KLOCKAN: 16:32:20

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.