det är kul när man hittar sitt borttappade örhänge i bhn. bättre det än i skogen.

Gulligt att jag gör frukost på sängen åt mig själv. Funderar på att be Josef komma hit med en till literförpackning Proviva, Filippa har redan kommit med ett glas åt mig.
Idag har jag planerat att bo i sängen, i alla fall fram tills middagen eftersom det bjuds på sommarvåfflor hos farmor och farfar. Ska höra med Linnea om det finns några bloggbara bilder från igårkväll, tveksamt... Vi hörs sen, tjingepling!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.