coolt att jag tog en trekantsbh för att inte blotta mig så mycket, insåg när jag kom hem att den löööööös igenom. bra gjort mois!

Ååååå, blir galen! Jag kämpade på ett bra tag för att få något snyggt outfitkort, men icket! Ute regnar det, så jag tvingades in och varenda en ser helt jävla sjuk ut. Ni/jag får helt enkelt nöja oss med dessa två tapbilder, de enda två som faktikst går att visa upp (om ens det...).

Jeans - Carlings
Kavaj - H&M
Linne - Bikbok
Örhängen - Cubus
Cyt skrev:

Sött linne!


Cyts blogg: http://Lennhammer.Wordpress.com
DATUM: 2011-05-17 KLOCKAN: 17:45:17

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.