är det spår att ha fyra jb låtar på sin spotifylista? biberfeber nästa! eller vänta, kanske redan hade insjuknat...

Jag har ingen aning om hur man säger typ "grattis på Mors dag" så istället ger jag min mamma, och resten av alla mammor en superlåt: Motherlover med The Lonely Island!
Denna dag ska jag spendera först i Boviken hos farmor och farfar, sedan middag på Solvik med mormor, morfar och världens sötaste kusiner och förhoppningsvis avslutar jag kvällen med att se Baksmällan 2 med Marika, i vilket fall är min plan att supersnacka med henne i kväll! Hur spenderar du Mors dag?
Caroline skrev:

hahaha underbar låt!


DATUM: 2011-05-29 KLOCKAN: 16:06:23
linneasigne skrev:

hahahahaha fyfan vad jag skrattade. galet rolig video!!1


linneasignes blogg: http://gimmefive.blogg.se/
DATUM: 2011-05-29 KLOCKAN: 17:52:23

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.