"alltså nästa år kommer det vara 4 stycken asta johansson som börjar ettan! typ hon som kommer från arvidsjaur, hon är så jävla snygg!" "vad heter hon? jag vill söka på facebook!" "......"

Ikväll har jag hängt med världens finaste Mika som jag inte har några normala bilder på, bara därför tog jag de knäppaste jag kunde hitta från typ... i september hehe.
Vi har ätit ett kilo glass, kört lite moppe, lyssnat på Mikas tossiga (men bra!) musik och sett Greys. Ska dra mig till kojs nu, skulle ha gjort det för länge sedan, men se hur det gick med det... Icket bra... Sovgott!
Emelie skrev:

Okej ,vad synd! Det lät så gott!


Emelies blogg: http://umbrellastormm.blogg.se/
DATUM: 2011-05-05 KLOCKAN: 08:53:59

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.