alltid frasen "moaaaa, visst är det dags att fara nu då?"

Nu taggar vi till lite här va! Äntligen får jag spela och jag är så jävla taggad (lär inte vara det 2 minuter in i matchen...). Har en helvit dress och jag är övertygad om att detta kan vara något i sommar, så jävla snyggt! Önsa mig lycka till!
[kampen tillbaka] skrev:

åååh vad sugen jag blir på att lira fotboll igen :D

lycka till och gör mål förfasen MoAAAAAAA :D


[kampen tillbaka]s blogg: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
DATUM: 2011-05-24 KLOCKAN: 19:54:43
Cyt skrev:

Lycka till!


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-05-24 KLOCKAN: 20:35:41

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.