-:) är en hårdrockspojke, frågan är vad +:) är? en doktor? sjuksköterska? kanske emelie när hon är ambulanssköterska?

+ och - med denna dag:

+:
Lånade en snygg tröja av Marika
Jobbade i metodrummen på förmiddagen
God skollunch
Sov en stund i bilen till Umeå
Hade ett bra samtal med min behandlare
Fick träffa mina saknade LIV tjejer!
Körde hela vägen hem från Umeå
Fick rent vatten av Fanny på träningen
Desperate Housewives

-:
Vaknade för sent
Glömde bort att plugga på matten
Har blödande skavsår
Kan inte ha på mig mina fotbollsskor utan att vilja dö
Gjorde en jättetabbe när jag körde hem efter träningen
Tabben förstörde resten av min kväll
Somnar alldeles för sent
Sämst bloggning

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.