visst har jag blivit bättre på att ta med mig kameran överallt? jag testar om det är värt att köpa en canon g12 eller om jag ska leva med systemen.

Gårkvällens häng med Mika, Oskar, Emelie och Matilda bjöd på marshmallows, korv, pinnbröd, skratt, frysna tår/fingrar/knän/människor, röklukt, bilturer och pommes av Emelies syster på Frasses. Riktigt trevligt även om jag önskar att jag hade klätt mig i mer än tygskor och leggings+jeans.

Ska springa ut i solen med mina glajjer, ett korsord och Spotify nu. Ha det bäst!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.