vi i voc1a funderar på att köpa två sköldpaddor till klassrummet, får vi det berith och karin?

Idag har jag hatat. Jag har hatat blogg.se för att det först inte kan publicera inlägg. Jag har hatat blogg.se för att det inte gick att logga in. Jag har hatat blogg.se för att de publicerar tre likadana inlägg efter varann. Kul blogg.se, kul!

Nu ska jag däremot sluta hata, när jag har släppt  ut min hemska ilska. Nu ska jag istället älska! Älska SAIK. Älska SAIK så mycket att de vinner mot Linköping ikväll. Älska Emelie för att hon bad mig följa på hockeyn ikväll. Och älska pappa för att han får mig att åka gratis hockeybuss hem. Och såklart älska Mika för att jag får blogga från hennes dator! Vad ska du göra ikväll?
 

aww skrev:

du är så sööt!



låter som en bra kväll :) jag ska färga håret ;)


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2011-03-16 KLOCKAN: 19:08:20
stina skrev:

OJ Moa, vad du är fin!! >3

Ses på fredag, det blir Heidi, Viktor och Eragon!!


DATUM: 2011-03-22 KLOCKAN: 09:00:07
Hanna skrev:

så otroligt fin!


Hannas blogg: http://haannajo.blogg.se/
DATUM: 2011-03-23 KLOCKAN: 20:24:29

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.