är du inte med någon? inte en själ! okej, vad gör marran? tydligen är hon påväg hit! så kan det gå!

Jag har suttit i ungefär 60 minuter och funderat hur jag ska skriva detta inlägg. Först tänkte jag; punktform! Min favoritform! Sen tänkte jag collage men jag har hemskt få bilder, och vad var min tredje tanke? Att blogga om något helt annat, men det inlägget blev så tapigt att jag riktigt skäms!
Så jag ger er lite onödig fakta istället, tills jag har gjort i ordning ett bra inlägg..

Idag har jag...
Vaknat alldeles för tidigt och insett att jag måste bli bättre på att ta min medicin..

Fajtats med kaninen Fiffi Förgätmigej och fått mig ett sår på handleden..

Inte hittat hö i bh:n, som jag för det mesta brukar hitta efter en tur till stallet..

Varit snäll med min halvblinda pappa och plockat bort efter lunchen..

Sett Byggare Bob med Hugo..

Skrattat åt David Rundblad i olika NVTVprogram..

Tjatat på mina föräldrar att jag ska få köra lite..

Lyssnat på samma fyra låtar hela dagen; Why, This=Love, If You Never Come Back och någon akustisk version av Love is on Fire..

Fått fler sms än under hela förra veckan sammanlagt..
cool gammal, oskarp bild
Mamma skrev:

Tack för att du hjälper till!


DATUM: 2011-03-07 KLOCKAN: 22:38:59
Camilla skrev:

Tack för dina ord. Du får gärna skicka brev om du vill, blir jätteglad när jag får något i "postlådan", men bara om du själv orkar det.



adressen är:

Camilla Granberg

Piteå Rättpsyk

Box 8

94321

Öjebyn


Camillas blogg: http://doden.blogg.se/
DATUM: 2011-03-08 KLOCKAN: 13:12:46

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.