vilka vackra små tap jag och emelie är när vi väntar på att oskars vita 240 ska rulla in (jag är stolt över att jag vet vad han har för bil)

   
   
                                                                 mikas bilder

Mina "vilda äventyr" igår innefattade ett par band som spelade på efyran tillsammans med Mika och Emelie, mycket trevligt även om allt action uteblev. Jag är helimponerad över hur duktiga sångare/gitarrister/trummisar/andra "spelmän/kvinnor" det finns i Skellefteå! Fy vad jag önskar att jag också var duktig på något instrument!!

Sitter hemma hos Matilda nu, med Mika och Emelie, vi har myskväll och snart ska jag och Matti överta hennes föräldrars dubbelsäng, mycket mysigt att slippa sova ensam!
Vet inte vad som har hänt med mig, men det mysigaste som finns är ju att dela säng med någon, även om Matilda ville att "jag bara skulle ta med mig sovkläder" = hon vill inte att jag ska sova i endast underkläder... Stackars mig, men hon har inget val!
Visar antagligen lite söta bilder från denna kväll imorgon, sovgott älsklingar!


                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.