jag gillar inte riktigt att folk gillar matildas facerape.... tänk om de missar att det var en facerape och tror att jag faktiskt blödde igenom i matsalen?

Idag har jag glidit runt i Filippas jeansskjorta, i storlek 152, vilket är ungefär 150 storlekar från mig vanliga. Jag kände mig lite lagom cool när jag typ pressade ner brösten för att kunna stänga, och ännu coolare kände jag mig när den knappen for upp när jag böjde på mig. Kanske borde jag köpa mig en egen skjorta? För huuuuuur snyggt är det inte med jeansskjortor? Älskar dem!

På tal om bröst... idag provade jag ungefär världens finaste bustier på H&M, lagom lång så att man kan ha höga byxor/shorts/morötterna till, och sådär lagom hudfärgad/enkel för att det ska bli assnyggt att ha en större cardigan eller kavaj över. Men tror ni inte att jag inte lyckas fylla ut den? Huuuur irriterande som helst ju!

H&Ms barnavdelning, Myrorna, Vero Moda, Din Sko
Felicia skrev:

det här va hiiimla fint moa!


Felicias blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2011-03-18 KLOCKAN: 16:43:39
matilda skrev:

jätte snyggt :)


matildas blogg: http://matildae.devote.se
DATUM: 2011-03-18 KLOCKAN: 18:15:46
Anonym skrev:

moa lägg av nu, hur är det FYSISKT MÖJLIGT att vara så jävla snygg och hur lyckas du klä dig så snyggt ALLTID!? kan du inte ha en enda ful outfit på dig, så vi dödliga blir lite glada haha. du klär dig så otroligt snyggt och stilsäkert


DATUM: 2011-03-18 KLOCKAN: 21:58:15

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.