tryggar ekan ingen vara, i guds lilla barnaskara... är det så? eller är det tryggare än er kan ingen vara? låter ju knäppt med tryggare ekan?

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med
2a bilden: En bild på någon i din familj
3e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv
4e bilden: En gammal bild på dig själv
5e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge
6e bilden: En bild som du aldrig lagt upp
7e bilden: En person som du saknar
8e bilden: En person du kan berätta allt för
9e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider
10e bilden: En bild på din fritid
11e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om
12e bilden: En person som alltid ställer upp för dig
13e bilden: En bild från i somras
14e bilden: En bild som du alltid skrattar åt
15e bilden: En person som är snygg

Snor Marikas bildutmaning som jag har längtat efter att få göra sen resten av bloggvärlden började med den, så här kommer jag, 2 månader efter, lite sådär lagom cool!
Jag känner redan nu att ungefär samma personer kommer att hamna på dessa bilder (Marika, guldtjejerna) så jag ska verkligen försöka att variera mig! Önska mig lycka till så kör vi igång redan imorgon! Vad tror ni?

Caroline skrev:

haha "tryggare kan ingen vara" ska det va ^^



och lycka till med bildutmaningen!


DATUM: 2011-03-07 KLOCKAN: 16:44:37
kajsa skrev:

är det inte "tryggare kan ingen vara, än guds lilla barnaskara"? haha :p


kajsas blogg: http://hoppomliv.blogg.se/
DATUM: 2011-03-07 KLOCKAN: 18:50:05

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.