sitter lisa på flyget nu eller? nae, det går tio över tio. men hallååååå, då är hon ju på flygplatsen? nae, hon är hemma och packar ju!


Matteprov och ett "läxförhör" om munnen och tändernas hälsa vilket kan betyda allt mellan stenhår prov, muntligt förhör och frågesport. Matten har jag pluggat på, eller jag inbillar mig att jag kan det. Munnen och tändernas hälsa har jag däremot inte gjort, jag somnade när jag skulle försöka plugga på det... Lyckat..

Okej, nu måste in faktiskt önska mig lycka till med tanke på att jag missade bussen imorse=otursdag..
Cyt skrev:

Lycka till :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.Wordpress.com
DATUM: 2011-03-04 KLOCKAN: 09:45:59
Mamma skrev:

Missade du alla bussar?! Eller bara den första?


DATUM: 2011-03-04 KLOCKAN: 21:49:14

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.