ser det inte ut som om jag har både ett läppstift+läppglans, rouge och någon form av ögonskugga på bilden? sanningen är den att det är utkletat smink.

Efter 6 msnfönster, lite plugg och en timmes Greys har jag planerat att hoppa in i duschen, borsta tänderna och möjligtvis somna med ett nytt tuggummi i munnen. Och om jag hinner ska jag läsa de sista sidorna i SOLO Mode, som jag fick av mamma idag. Tack!
Jag gillar sånna här ytliga tidningar, helst med bara kläder och lite skönhet, synd bara att jag ska vänta enda till augusti innan nästa nummer kommer ut... Jag tror jag ska testa Elin Klings tidning också, är lite nyfiken på om det kan vara något! Sovgott!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.