överstressad men kör för faaaaaan! skoja.



Jag är så gullig med Mika så, följer henne hem och äter upp hennes hamburgare. Skrattar när hon skär sig på rakhyveln och sen är jag så snäll och fyller hennes dator med söta bilder på mig själv.
Vi ska iväg och träna lite fotboll, taggaaaaaaa!

Hanna skrev:

Vill bara säga att du verkar vara så himla fantastisk tjej. Du utstrålar positiv energi och verkar stark. och detta säger jag genom att läsa din blogg, har aldrig träffat dig i verkligheten eller så!

Du verkar både klok, humoristisk och snygg (allt man vill vara i ett). En riktigt inspiration och jag hoppas du blir helt fri från din sjukdom.


DATUM: 2011-04-03 KLOCKAN: 20:54:58

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.