om en kille hade spelat lite fickpingis i mina brallor innan jag drog på mig dem så hade jag blivit gravid, så mycket skär de in!

Ännu ett par vita tygskor, mamma tycker att jag ska sluta köpa dem eftersom de är trasiga, gråa och utan sulor när säsongen är slut, men är inte vita tygskor en säsongsvara då? Man köper dem, använder dem, kastar dem, köper nya nästa säsong? Den stilen kör jag på! Skopunkten - 199;-

Det vita fina linnet är lite ribbat och har dessutom små silvertrådar i sig, asgulligt! Köpte i alldeles för stor storlek för att få till den där loosefitkänslan som jag älskar så mycket! Gina Tricot - 129;-

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.