och här kommer de två tapen i jakt på en toalett., det är du och jag mamma.

Varför lyckas alltid Lagerhaus? Varenda gång jag kliver ut därifrån har jag något med mig, idag blev det två påsar med fjädrar som ska bli örhängen/halsband/påskpynt och en må bra bok. Jag har ett par skrivböcker här hemma, men alla är fyllda med skit. Kaloritabeller, kaloriintag och kaloriförbränning, dåliga tankar och dåliga löften till mig själv, viktdagböcker och träningsscheman. Inte en enda än är tom från det. Eller jo, en, och det är den jag använder i skolan.
Men nu blir det andra bullar (det blir kanelbullar), jag älskar att min LIV pärm är fylld med motivation men den är så klumpig, det är så mycket papper och så få anteckningar, så nu gör jag min egen. Jag ska försöka fylla den med motivationstips, ångesthantering, saker jag är bra på, saker jag behöver förbättra, mind fulness övningar och annat kul att ta fram när det känns motigt.

Fjädrarna kostade 15;-/st och boken 49;-

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.