mina snyggningshorts är från bikbok, resten av mina outfit var från gina tricot, bra att ni frågar om ni undrar vars allt kommer ifrån!

Som mina senaste dagar har även denna tillbringats med en näsduk inom räckhåll och har dessutom lyckats samla på mig lite fler förkylningssymtom, lock för öronen och hemskt ont i halsen. Kul liv. Vad som däremot är betydligt roligare är att det är friluftsdags imorgon=dagen spenderas i Galtis med mina blå täckbyxor och röda slalomskidor!

Förutom att snyta mig har jag även hunnit med dubbeltimme i Omvårdnads, haft ett samtal på BUP och även träffat tre av LIV tjejerna, ätit god mat på Rost och slösat lite pengar på shopping!

H&M, Monki, Style by Tyra, hemmagjort.
aww skrev:

krya vännen :) <3


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2011-03-02 KLOCKAN: 22:53:11

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.