min syster tyckte att jag såg ut som en valross och min mamma skrattade åt mig. vad är felet? vad är konstigt? jag förstår inte? har de aldrig haft snuva?

Ungefär såhär har jag tillbringat kvällen. Med varsin näsduk upptryckt i näsan för att slippa all rinnsnuva. Riktigt gulligt sådär, känner mig extremt charmig!
Alltså ni anar inte hur mycket snor (vill ni sluta läsa om snor, sluta läsa denna magnifika blogg, mitt liv handlar för tillfället bara om snor) som finns i min kropp, och som jag redan har snytit ut! Vars produceras snor? I bihålorna? Det organ som tillverkar snor ska jag på riktigt operera bort, jag står inte uuuuuuut!
Jag har sår i och under näsan efter alla pappersbitar som har torkat rent så när jag kletade bort sminket gjorde jag en riktig finnodling där: smörjde in med babyolja. Men hellre 10 finnar under näsan än pinan det är att snyta sig! Snor borde förbjudas!

Och Linnea: Till mina shorts använder jag mina vanliga låga Acne Pistols kopior men det mesta funkar ju, tygskor, kängor, kilklackar, andra klackar och ballerinor. Foppatofflor eller ruttna H&M skor där sulan har lossnat tycker jag att du ska skippa, annars finns det väl inga regler!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.