kostnaden y är lika med x gånger 15. vad har vi räknat ut då? plus 400. jaaa! vad dillar mina klasskamrater om?

13e bilden: En bild från i somras


Jag och Marika i somras när vi hoppade från bryggan på Kurjan, något som ska återupplevas ett antal gånger i sommar!
Jag har massor med underbara planer för i sommar, längtar som tusan!! Sommaren 2010 var underbar, men sommaren 2011 ska bli ännu bättre!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.