kläder, nya skor, smink, ringar, hårnålar, nya undies, en bok, matteboken. sen har jag nog inte packat mer. medicin, en kudde, mat i bussen, lurar och vad?

Stressar sönder här i sängen. I vanliga fall brukar jag ligga kvar i svettiga kläder tills det blir nästan för sent för att duscha, men inte ikväll. Ikväll har/ska jag:
- Tränat, vi var 4 pers.
- Duschat, rakat benen och smörjt in mig.
- Packat inför Umeå och börjat med Kåbdalispackningen (emma, vad ska jag ha med mig?)
- Tidsinställer lite blogginlägg.
- Räkna ett tiotal mattetal enligt en överenskommelse med matteläraren. Ska inte börja gråta nästa lektion...
- Äta.
- Förhoppningsvis hinna dammsuga rummet, det känns trevligare att komma hem till ett städat rum.
+ fixa en liten överraskning.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.