kanske ska jag måla om mitt rum svart och gult med en aiklogga som fondvägg för att visa vem mitt hjärta slår för? eller kanske färga halva håret svart och halva blondt?

Just nu ligger jag i sängen med världens coolaste/fulaste/snyggaste/bästaste tröja; en lysgul med texten slutspel 2011 som SAIK var så givmilda och gav till alla i publiken igår. Ingen kan väl ha missat att neon är bland det snyggaste man kan ha på sig i sommar, kanske ska jag satsa på denna? Nej, fy sjutton, på Skellefteå Kraft Arena och i sängen är det enda stället där den hör hemma!
Samtidigt rensar jag bland alla bloggar jag har som ligger och skräpar, smart som jag är så tog jag bort varenda mapp med bra bloggar och slutade prenumenera på typ 10 bloggar utan att först lägga in dem i en ny bloggmapp på datorn. Så nu har jag glömt hälften av dem. Illa.

Okej, dags att ställa om tiden i huvudet, äta lite lunch, dra på mig lite snyggare alternativt mer kläder och fortsätta tagga att köra efyran om cirkus en timme. Önska mig lycka till!
ett stycke frukost och ett stycke supportertshirt+nyvaken moa
Kajsa-Stina skrev:

Lycka till! :)


Kajsa-Stinas blogg: http://hjortronsylt.blogg.se/
DATUM: 2011-03-27 KLOCKAN: 15:14:20

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.