kan man verkligen bara ha en bästa vän? marika och jag är bästbästa vänner, sen har jag sex till bästa vänner ju... isåfall är jag den första att bryta den "lagen"!

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med

Marika och jag är tajtare än mina Carlingsbyxor runt mina ben, ett plåster på ett sår eller min slickade frisyr. Varje dag ses vi, även om det bara blir 20 minuter på bussen eller att se lite Top Model tillsammans. Varje kväll kan man se ett msnfönster mellan Marika Larsson och Moa Eriksson och gör man inte det så går mobilen varm. Marika är min andra halva (den bättre) och henne släpper jag inte taget om!

Mika, Matilda, Emelie, Julia, Lisa och Fanny får se min vackra nuna så gott som varje dag. Ett par timmar i skolan och jag hänger mer än gärna med dem på kvällen/helgen. Finns inte mycket att säga förutom att jag hoppas att dessa sex brudar kommer stå vid min sida långt efter att vi har tagit studenten och bytt ut myskvällar/kvällar på stan mot mammaträffar och parmiddagar.
Anna skrev:

När du blev inlagd blev ju du sondmatad. Men var det för att läget var så farligt med din kropp eller vägrade du att äta mat?


Annas blogg: http://.annacn.blogg.se/
DATUM: 2011-03-08 KLOCKAN: 16:30:39
Josse skrev:

sv: jo visst är det tur, ännu snyggare på dig tror jag, fina moa!


Josses blogg: http://josefinacyreus.blogg.se/
DATUM: 2011-03-08 KLOCKAN: 21:06:11

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.