kan håret på benen klyva sig? alltså som trasiga hårtoppar? om det var typ ett år sen man rakade sig på benen?

Ni kan aldrig i livet gissa vad jag har gjort ikväll! Jag har varit på A-torp och spelat fotboll med ett helt nytt lag, PMS FC. Jag ska testa ett par gånger, men det känns jätteroligt att ta upp fotbollen igen, kanske inte sådär jätteseriöst, mest för att jag ska få röra på mig och bollsporter är ungefär det roligaste som finns! (om man inte får rida då) Jag hoppas att det inte ska påminna alltför mycket om de senaste två åren i Rönnskär utan att jag kan tycka att det är kul istället för att träna som en galning för att bränna kalorier.

Jag ska försöka mig på en tidig kväll och faktiskt plugga lite nu och sen hoppa in i duschen, sovgott!
fick ett snyggt lila/rosa skal av matilda idag också, gillar't!
Josefine skrev:

Åh nu blir jag avis!!! Älskar fotboll och vad jag saknar den... Hoppas det blir till något bra för dej nu :)


Josefines blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2011-03-20 KLOCKAN: 21:53:12

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.